Klienci

W szranki stanęło pięć pracowni fotograficznych. Każdy z fotografów musiał wykonać zdjęcia dwóch śpiewających aktorek na scenie. Wygraliśmy ten konkurs! Możemy dumnie ogłosić, że pracownia fotograficzna FOTOBUENO nawiązała stałą współpracę z Teatrem Muzycznym w Poznaniu :)

www.teatr-muzyczny.poznan.pl

Poznań Congress Center to nowoczesne centrum kongresowe, wystawiennicze i widowiskowo-sportowe. To Centrum Wielkich Możliwości, w ofercie którego znajdują się wszystkie obiekty Międzynarodowych Targów Poznańskich z Salą Ziemi na czele. Tu właściwie można zorganizować wszystko ...a my to wszystko fotografujemy.

www.pcc.mtp.pl
Klienci

Współpraca z firmą Pentel musiała w efekcie przynieść szalone i niestandardowe ujęcia narzędzi do tworzenia i kreowania. Markery w doniczkach z ziemią, na płocie, w kuchennej szufladzie, pod prysznicem, czy jako ozdoby choinkowe... Były markery. Było kolorowo!

www.pentel.pl

Kulinarny Poznań to autorski projekt firmy landbrand. To 24 restauracje i ich wspólne działania promocyjne, livecooking, warsztaty oraz Noc Restauracji. Z przyjemnością uwieczniamy te wszystkie smakowite działania.

www.kulinarnypoznan.pl
Klienci

Małpka Express to nowa, prężnie rozwijająca się sieć sklepów spożywczo-monopolowych. Zostaliśmy zaproszeni do sfotografowania pierwszego sklepu sieci, w którym wykonaliśmy serię zdjęć instruktażowych dla przyszłych pracowników. Po jakości obsługi zobaczycie jak się spisaliśmy ;)

www.malpkaexpress.pl

Firma SIEMENS odpowiada za całą infrastrukturę elektro-energetyczną na Stadionie Miejskim w Poznaniu. To dzięki tej firmie przeżyliśmy mrożące krew w żyłach spotkanie z wysokim napięciem, z szafami wypełnionymi prądem oraz innymi tajemniczymi szafkami, pokrętłami, kablami i światełkami... Było bardzo energetycznie!

www.siemens.pl
Klienci

Poco Loco to świetny poznański hostel, biuro podróży, ośrodek kulturalny i miejsce spotkań. A to wszystko dzięki Podróżnikom, którzy tworzą to miejsce. Warto tam zajrzeć nie tylko w poszukiwaniu noclegu...

www.poco-loco.pl

Restauracja Estella to poznański symbol włoskiej kuchni, to chyba najstarsza włoska restauracja w Poznaniu. Niektórzy twierdzą, że założyli ją Rzymianie ;) Nie wiemy jaka jest historia... Ale prawda jest taka, że pysznie się z Estellą współpracuje!

www.estella.pl
Klienci

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni ekonomicznych w kraju. Kształci tysiące studentów, pośród których znalazł się m.in. Jan Kulczyk. Pracownia fotograficzna FOTOBUENO nawiązała stałą współpracę z UEP. Fotografujemy uroczystości oficjalne, mniej oficjalne i zupełnie nieformalne.

www.ue.poznan.pl

Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. To wiedzą wszyscy. Nie każdy jednak wie, że dzięki MTP Poznań zajmuje 33 miejsce na świecie pośród miast targowych. Pracownia fotograficzna FOTOBUENO rozpoczęła współpracę z MTP. Pracowaliśmy m.in na targach Euro-Reklama, Media-Expo, Gastro Trendy, Smaki Regionów, Polagra Food, Hobby, AquaZoo, Tour Salon...

www.mtp.pl
Klienci

Grupy ENEA nie trzeba przedstawiać. W branży energetycznej jednym z najważniejszych elementów jest bezpieczeństwo. Pracownia fotograficzna FOTOBUENO została zaproszona do realizacji serii zdjęć ilustrujących instruktaż pierwszej pomocy medycznej.

www.enea.pl

TOUS to wiodąca światowa marka biżuterii, która dynamicznie rozwija się na rynku polskim. Jej hiszpańskie korzenie sprawiają, że jest nam bardzo bliska. Dlatego radość z fotografowania pierwszego poznańskiego sklepu jubilerskiego TOUS była podwójna :)

www.tous.com
Klienci

Restauracja Tamka 43 to jedna z nielicznych polskich restauracji specjalizujących się w gastronomii molekularnej. Szef kuchni Robert Trzópek zdobył doświadczenie w najlepszych restauracjach świata, m.in. w Noma i El Bulli. Mieliśmy zaszczyt fotografowania potraw przygotowanych przez Mistrza oraz wnętrz restauracji i kawiarni.

www.tamka43.pl

amo design to firma zajmująca się projektowaniem wnętrz. Mamy przyjemność fotografować projekty właścicielki firmy - Magdaleny Kieliszewskiej, które wkrótce znajdą się na jej stronie www.

www.amodesign.pl
Klienci

Koneser Catering to jedna z większych firm cateringowych w Polsce. Pani Beata Kartowicz, znana m.in. z regularnych występów w programie Dzień Dobry TVN, zaprosiła nas do sfotografowania kilku jej restauracji.

www.konesercatering.pl

Fashion Art to autorski butik ślubny Barbary Mróz, dla której mieliśmy przyjemność fotografowania całej kolekcji 2011. Poza stroną www zdjęcia znalazły się także na materiałach reklamowych Fashion Art.

www.fashion-art.pl
Klienci

Stała współpraca z UNIGHT ULTRA UNIQUE - organizatorem ekskluzywnych wydarzeń towarzyskich zaowocowała powstaniem serii fotografii z imprez, spotkań i balów.

www.unight.pl

Dla Garden Boutique Hotel wykonaliśmy sesję fotograficzną wnętrz. Nasze zdjęcia znajdują się na stronie www hotelu, na ulotkach i bilbordach reklamujących hotel.

www.gardenhotel.pl
Klienci

Firma landbrand specjalizuje się w marketingu miejsc, marketingu turystycznym. Współpracuje głównie z samorządami. Spośród wielu zleceń wykonanych dla firmy landbrand, naszym ulubionym była akcja TWARZE MIASTA BIAŁYSTOK 2010, podczas której wykonaliśmy portrety ponad 800 mieszkańców miasta. W październiku 2011 wykonaliśmy serię zdjęć dokumentujących kilka polskich rzek.